Конкурентна боротьба в сфері атракціонів стає все жорсткішою. Поступово ніша заповнюється, підприємці роблять все можливе, щоб знайти нові методи для підвищення прибутку. Нерідко це лякає бізнесменів, тому вони так і не наважуються відкрити власну справу на ринку розваг.
Експерти радять не боятися ризикувати, але все-таки дотримуватися кількох правил. Тоді інвестиції виявляться успішними, а бізнес буде процвітати.
- Завжди пам'ятайте про імідж
У сфері атракціонів імідж вирішує багато. Дбайте про нього з самого першого дня роботи. Важлива думка кожного клієнта, тому будьте уважні. Задоволений чоловік приведе до вас ще 10 друзів, «сарафанне радіо» часом ефективніше платної реклами. Через якийсь час, проведіть опитування, щоб дізнатися, що про вас думають співробітники, відвідувачі, постачальники. З'ясуйте, які сильні сторони і унікальні бонуси є у вашої компанії, що відрізняє її від аналогічних пропозицій на ринку. Знайшли? Обов'язково зробіть на цьому акцент!
- Розширюйте бізнес поступово
Фахівці запевняють, що не варто намагатися відразу ж «обійняти неосяжне». Краще сконцентруватися на одній вузькій ніші. Наприклад, тій, що в вашому місті ще недостатньо розвинена або не представлена зовсім. Зробіть все можливе, щоб стати в ній лідером і отримувати стабільний дохід. Тоді можна сміливо переходити до наступного етапу розвитку бізнесу.
- Не поспішайте знижувати ціни
Здається, найпростіший метод привернути відвідувачів полягає в зниженні ціни. І клієнтам приємно, і конкурентів вдалося обійти. Але замість цього експерти радять вибудовувати систему знижок для постійних гостей. За довіру можна радувати їх також приємними, нехай і скромними, подарунками. Неодноразово перевірено, що такий підхід дає кращі результати.
- Будьте щирі
Щоб стати профі в своїй справі, буде потрібно час і зусилля. Розвиваючи бізнес на атракціонах, ви повинні знати всі нюанси і переваги вашої продукції і послуг, що надаються. Розповідайте клієнтам про користь, діліться з ними правдивою інформацією. Відвідувачі неодмінно оцінять вашу чесність і грамотний підхід.