Помилки в управлінні та просуванні розважального бізнесу позбавляють вас частини потенційного прибутку. У цій статті ми розповімо про ключові принципи маркетингу для успішного заробітку на атракціонах. Можливо, якраз на якомусь з наведених нижче пунктів ваша стратегія «кульгає». Невелика робота над помилками - і справи підуть краще!
1. Однією ідеї недостатньо
Бути може, у вас дійсно крутий продукт. Але для успішного запуску проекту цього мало. Розробляйте тактику продажів. Атракціон важливо розмістити в самому відповідному місці і в оптимальний час. Про нього повинні дізнатися. Навіть більше - він повинен настільки виділятися, щоб стати улюбленим.
2. Щоб збільшити прибуток, працюйте із середнім чеком
Досить вибрати певний період, подивитися, скільки клієнти заплатили вам за цей час, потім розділити загальну суму на кількість чеків. З отриманої цифри можна зробити ряд висновків, включаючи уявлення про купівельну спроможність клієнтів, ступеня їх лояльності, ефективності вашої маркетингової схеми і т.д. Фактично, своїми грошима люди голосують, висловлюючи зацікавленість у вашому продукті.
3. Стимулюйте відвідувачів
Керівники великих розважальних центрів запевняють, що залучити нового клієнта дорожче, ніж утримати старого. Спрямувавши зусилля на стимулювання повторних відвідувань, зможете заробити більше.
В основі успіху - якісне обслуговування. Настільки комфортне, щоб людині захотілося повернутися ще раз. Але це вже must have, без якого витримати конкуренцію серед достатку розважальних послуг взагалі складно. До того ж експериментуйте з бонусами. Наприклад, запропонуйте постійним гостям можливість ігрового сеансу в подарунок, проведіть акцію «приведи друга та отримай безкоштовну гру», попрацюйте над системою абонементів, пропонуйте приємні заохочення.
4. Навчайте персонал
За оцінками фахівців, від 50-90% відвідувачів не повертаються в розважальний центр (до атракціону) через помилки персоналу. Неуважність, недостатня дружелюбність, мінімум зацікавленості - головні промахи, внаслідок чого люди просто розвертаються і йдуть назавжди. І ви втрачаєте мінімум половину прибутку!
Навчіть персонал посміхатися, правильно реагувати на заперечення клієнтів (занадто нудно, дуже легко або складно, небезпечно, взагалі не подобається). Розкажіть, як працювати з чергою, якщо раптом не вистачає часу всіх обслужити. Чим досвідченіший працівники, тим частіше потенційні відвідувачі будуть перетворюватися в реальні і навіть постійних.
5. Працюйте над збільшенням потоку клієнтів
Найефективніший метод - реклама. Але набридливу «Купи!» Вже не працює. Робіть людям вигідні пропозиції і чітко формулюйте період дії акції (тільки до 1 січня, тільки місяць, тиждень і т.д.). Це стимулює відразу ж зробити перший крок.
Щоб отримувати трафік, не забувайте про партнерські мережах і закладах з суміжних сфер, де можна розмістити рекламу: магазини іграшок, кафе, точки прокату велосипедів та інше. Прорахуйте витрати на залучення одного клієнта. Іноді вони вище, ніж ціна квитка на один ігровий сеанс. В такому випадку виручить продаж абонементів. Вигідно і вам, і людині, яка платить суму не відразу, а протягом місяця.
І ще одна порада - не зупинятися в розвитку. Те, що відмінно працює сьогодні, може виявитися неефективним завтра. Обганяйте конкурентів і не бійтеся змінювати стратегію.