Трохи доводилося стрибати з парашутом - страшно і ризиковано. Випробувати неймовірні відчуття польоту допоможе сучасний атракціон. Аеротрубе з'явилася на ринку розваг не так давно. Але у підприємців було достатньо часу, щоб переконатися в її популярності та прибутковості.
Польоти як бізнес
Аеродинамічна труба (або ВАТ, Вертикальний Аеродинамічний Тренажер) сама по собі далеко не інноваційне винахід. Пристрій вже використовували в тренувальних цілях, готуючи пілотів до польотів, а парашутистів до стрибків. Потім вирішили адаптувати конструкцію для розважальних цілей.
Настільки екстремальний атракціон зустрінеш далеко не в кожному місті, тому він завжди збирає натовпи відпочивальників. Аеротрубе вже використовується в Білорусії (Мінськ) та Росії (Москва, Санкт-Петербург, Адлер та інші міста). Для України це ще дивина з величезним потенціалом.
окупність аеротрубе
Існує кілька конфігурацій аеродинамічної труби. ВАТ може бути стаціонарним і мобільним. У першому випадку ціна майже вдвічі вище, але прибуток можна отримувати круглий рік. Перевага мобільної версії в можливості перевезти атракціон в будь-яке місце. Однак прибутковим буде лише період приблизно з травня по жовтень.
Установка здатна працювати практично цілодобово, з невеликими паузами. Сеанс триває в середньому 2 хвилини. Якщо використовувати атракціон на масовому заході або встановити в курортній зоні з великою прохідністю, за 3 дні політати встигнуть до 500 осіб. Ціна квитка близько 100-200 грн, відповідно, отримуєте пристойну суму.
З витрат необхідно враховувати такі статті, як оплата праці персоналу (інструктор, техобслуговування, можливо, медсестра), витрата палива, знос екіпіровки. Проте, чистий прибуток радує.
Відмінною ідеєю для просування такого бізнесу стануть подарункові сертифікати на політ до будь-якої події: свято, річниця і т.д. Якщо доповнити розвага фото і відеозйомкою, для клієнта ця подія перетвориться на незабутнє переживання, наповнене яскравими емоціями.