Продаж атракціонів від європейських виробників з доставкою по Україні
(099) 041-61-41 (097) 041-61-41 (063) 041-61-41

Як підвищити ціни на атракціони без негативу - 5 простих підказок

Власники розважального бізнесу знають, що рано чи пізно приходить час підвищити ціни на послуги, щоб зберегти рентабельність проекту. Але багато хто боїться, що такі заходи відлякають клієнтів. Як зробити це безболісно? Вам допоможуть ефективні поради від експертів.

Як підвищити ціни на атракціони без негативу
Порада № 1. Поступове підвищення цін

Якщо відразу виставити новий цінник з приголомшуючим підвищенням тарифу, клієнти напевно висловлять невдоволення. Робіть це поступово. Аналогічне правило діє і в разі великого асортименту атракціонів. Збільште ціну вхідного квитка (жетона) на один батут, карусель, автомат і т.д. Потім покроково підвищуйте вартість для інших.

Порада №2. Обгрунтуйте зростання цін

Напевно для підвищення цін у вас є певні причини. Поясніть їх клієнтам в доступній формі. Наприклад, виріс курс валют, піднялися ціни на комплектуючі, необхідно поліпшити якість послуг або продукції, додати новий сервіс. Щирість завжди підкуповує.

Порада №3. Попередьте завчасно

Якщо повідомити про заплановане підвищення вартості, це не стане для людей «холодним душем». У них буде час звикнути до цієї думки. Дуже добре, якщо до моменту старту нововведення ви дасте клієнтам можливість замовити послуги за старою ціною.

Порада №4. Покращуйте якість

Спробуйте паралельно з підвищенням вартості додати цінність проекту. Наприклад, зробити відвідування більш комфортним, запропонувати додаткові послуги та інше. Клієнти побачать, що зростання цін супроводжується вашими зусиллями поліпшити сервіс. Як варіант, послуги можна об'єднати в пакети, це буде сприйматися як більш вигідну пропозицію.

Порада №5. Проявіть гнучкість у формуванні цін

Іноді є можливість збільшити прибутковість бізнесу без підняття цін. Наприклад, трохи скоротіть час ігрового сеансу, залишивши колишню вартість.