Продаж атракціонів від європейських виробників з доставкою по Україні
(099) 041-61-41 (097) 041-61-41 (063) 041-61-41

Огляд ігрових автоматів СРСР

Біографія радянських ігрових автоматів бере початок у 70-х роках минулого століття. Тоді за випуск перших моделей взялись абсолютно непрофільні заводи - підприємства оборонно-військового комплексу, оскільки в їх розпорядженні були найпотужніші передові технології. Всього налічувалося 23 виробника, які систематично радували радянських громадян новими розвагами. Для цього працювали кращі розробники, інженери та фахівці у сфері електроніки. Фінансової кризи не спостерігалося і грошей на це не шкодували. Середня ціна апарату коливалася в межах 2-4 тисяч рублів, що практично дорівнювало ціні автомобіля "Жигулі".
Огляд ігрових автоматів СРСР
За період існування СРСР встигли випустити близько 70 розважальних автоматів, але в 90-х настав крах, 15 копійок, якими зазвичай розплачувалися відвідувачі, остаточно знецінилися, утримувати парки стало дорого і пристрої тих часів просто доживали своє. Ось вони, "герої" минулого.

"Морський бій". Мабуть, самий популярний автомат тих часів. З'явився він у 1973 році, суть гри полягала в імітації стрільби торпедами по рухомих ворожим кораблям. Процес супроводжувався світловими і звуковими ефектами. Як не дивно, пристрій апарата не відрізнявся складністю, працював він за принципом дзеркального відображення панорами, на скло наносився малюнок моря, під ним - 8 променів траєкторії для ходу торпеди. Постріл здійснювався кнопкою "Пуск", а прицілювався гравець з допомогою обертового "перископа". Дозволялося запустити 10 торпед, при вдалому попаданні кожного пострілу з'являвся шанс на призову гру. Для дітей, які не могли дотягнутися до віконця перегляду, придумали спеціальну підставку.

"Снайпер" - найвідоміший з стрілецьких автоматів тих часів. Випускався в двох варіантах і нагадував тир. Стріляти потрібно було ігровою рушницею, що імітує віддачу завдяки електромагніту, і вражати максимальну кількість мішеней за відведений час. Біля апарата завжди юрмилися хлопчаки, які змагалися у влучності і вибиванні очок. У принципі, "стрілялок" жителі СРСР побачили чимало. Існували автомати "Тир", де за 2 хвилини пропонували зробити до 200 пострілів, "Точний стрілок" ("Влучний стрілець"), де потрапляти потрібно було по рухомих мішенях, у т.ч. по сові з очима-лампочками.

"Сафарі" - ще одна улюблена "стрілялка" радянських геймерів. Апарат пропонував пополювати на африканську дичину. Відвідувач керував наїзником на коні, йому належало перескакувати перешкоди і влучно вражати біжучих на 3-х рівнях висоти тварин. Графіка була примітивною, спецефекти були відсутні зовсім, але симулятор стрілянини в ті часи користувався попитом.

"Астропілот" - перша спроба створити апарат з космічною тематикою. Гравцеві належало керувати космічним кораблем, намагаючись не врізатися в елементи пейзажу і успішно здійснити посадку. Використовувався джойстик, в підсумку нараховувалися очки.

"Городки". За допомогою біти користувачі намагалися збити 15 мішеней, потрібно було встигнути за 5 секунд, за хороший результат належало 40 призових кидків.

"Коник-Горбоконик". Апарат працював на основі платформи ТІА-МЦ-1. Це перша аркадна гра на просторах СРСР, трохи пізніше з'явилися й інші: "Кіт-рибалка", "Острів скарбів", "Снігова королева", "Автогонки" та інші. Графіка була досить барвистою, музичний супровід радував і автомат залучав юрби дітей.

Список можна продовжувати довго. Радянські громадяни з задоволенням грали на автоматі "Перехоплювач", борючись з капіталістичними агресорами-нальотчиками, покращували окомір на "Магістралі", відвідували симулятор гонок "Віраж", змагалися у "Повітряний бій" і "Скачки", билися в "Настільний баскетбол". Ці та інші автомати епохи СРСР сьогодні можна подивитися в московському Музеї Радянських Автоматів. А на деяких дозволять ще й зіграти.