Продаж атракціонів від європейських виробників з доставкою по Україні
(099) 041-61-41 (097) 041-61-41 (063) 041-61-41

Ринок атракціонів в Україні

Ринок атракціонів в Україні динамічно розвивається. Якщо протягом 2012 року в сфері відпочинку, розваги та спорту було зареєстровано 1627 суб'єктів, то за 2013 їх кількість збільшилася до 1838. Серед них всього 295 юридичних осіб, решта - приватні підприємці.

Експерти відзначають, що активному розвитку ринку розваг сприяє конкуренція серед ТЦ. Щоб залучити більше відвідувачів, девелопери приділяють увагу обладнанню розважальних зон, встановлюючи різні атракціони. І це дійсно збільшує потік людей в середньому на 30 %.

У Києві окремих великих розважальних комплексів на кшталт "Дивосвіту" не так багато, втім, як і мережевих операторів індустрії в цілому по країні. Для великих аквапарків, ковзанок і ігрових центрів потрібні великі фінансові вкладення. Зате невеликих розважальних закладів стає все більше.

Парки України за кількістю, рівнем укомплектування і різноманітності явно програють західному ринку. Багато хто з них давно застаріли і не відповідають сучасним вимогам. Крім того, атракціони під відкритим небом не можуть працювати цілий рік, а в приміщеннях часто встановлюють всього кілька ігрових апаратів. Але прогнози фахівців райдужні. Вони переконані, що ринок атракціонів розвиватиметься за будь-якої економічної ситуації, оскільки батьки прагнуть забезпечити дітям різноманітний і безпечний відпочинок.

Що стосується вимог відвідувачів, вони керуються переважно принципом територіальної доступності, тобто підуть в парк або ігровий центр, який знаходиться ближче. За даними статистики на розваги українці витрачають близько 13 % витрат (у США приблизно 5 %). Тому потенціал для бажаючих працювати в сфері атракціонів величезний - цей бізнес буде процвітати.

За ступенем популярності перше місце сьогодні займають ігрові апарати і кінотеатри. У п'ятірку лідерів потрапили також дитячі ігрові кімнати, затребуваним залишається тир. Попитом користуються атракціони як для малюків, так і для дорослих, але основна цільова аудиторія - батьки з дітьми і молоді люди. Більш успішні українські парки та розважальні центри, які орієнтовані на сімейний відпочинок і пропонують гостям атракціони для будь-якого віку .

Для відвідувачів від 3-х років встановлюють каруселі, автомати, ігрові кімнати, багаторівневі лабіринти, аерохокей. Підлітки віддають перевагу симуляторам і скеледрому. В якості сімейного атракціону українці облюбували повітряні гармати і рогатки "Angry Birds".

Більшість атракціонів дуже прибуткові. Окупність залежить від регіону, але, приміром, великий м'який лабіринт "поверне" власнику свою вартість за 10 місяців в регіоні, а у великому місті - за півроку. Відвідуваність атракціонів в чому залежить від майстерності операторів. Українським працівникам доводиться вчитися всьому "з нуля".

Варто відзначити, що в Росії стрімке зростання ринку атракціонів зафіксували з 2000 року, але бум цієї сфери на території України ще попереду. Зокрема, прогнозують зростання кількості аквапарків. Поступово фільтруються менш популярні атракціони і залишаються ті, що приносять хороший дохід.